Subject: 23021 Kaarlijärve tankla - tehniliste tingimuste taotlus
From: "Triinu Kooskora Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 09:22:15 +0200

Tere!

Koostame Terminal AS tellimusel projekti “Kaarlijärve automaattankla”.

Projekteeritav tankla asub Tartumaal, Elva vallas, Kaarlijärve külas,
Kaarlijärve meierei kinnistul.

Transpordiamet on varasemalt väljastanud Tartu maakonnas Elva vallas
Kaarlijärve külas Kaarlijärve meierei kinnistu ristumiskoha
projekteerimise nõuded (13.07.2023 nr 7.1-1/23/14559-2). Lisaks
projekteeritakse tankla alale välisvalgustus, elektri- ja sideühendused,
veevarustus, reovee- ja sademeveekanalisatsioon.

Oma töös peame rekonstrueerima ka kanalisatsioonitorustiku, mis jääb 47
Sangla-Rõngu tee teekaitsevööndisse.

Vee- ja kanalisatsoonitorustike eskiis on lisatud kirjale.

Palume väljastada tingimused tehnovõrkude projekteerimiseks.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn